Borderline.ADHD.ME/CFS-Kroniskt "Trötthets"syndrom

Moderskap,Feldiagnos som Borderline,mm,Rätt Diagnos ADHD,Ett liv med sjukdomen ME/CFS Kroniskt Trötthetssyndrom.Hatar ordet TRÖTTHETSSYNDROM!!! Det handlar om så mycket mer än trötthet,hade varit lycklig om det handlade om trötthet,för då hade jag kunnat sova bort dom dagarna då allt känns skit.

torsdag 13 september 2012

Bara en bild,inget mer!


Upplagd av "Veritas Numquam Perit" kl. 00:47 Inga kommentarer:
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Senare inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Inlägg (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2013 (1)
    • ►  mars (1)
  • ▼  2012 (28)
    • ▼  september (1)
      • Bara en bild,inget mer!
    • ►  augusti (2)
    • ►  maj (4)
    • ►  april (5)
    • ►  mars (16)

Om mig

Mitt foto
"Veritas Numquam Perit"
Hej! Jag är en mamma till 4 underara barn.Jag har haft diagnosen"Bordeline,mm".Sensommaren 2010 fick jag rätt diagnos "ADHD" & en helt ny värld öppna sig,mitt psykiska lidande tog slut,efter 24 år.Hösten 2008 insjukna jag i ME/CFS Kroniskt Trötthetssyndrom & fick diagnosen fastställd år 2009.Jag älskar havet,Västkustens mjuka klippor,dofterna,ljuden,friheten,fiskmåsarnas skri,havet's Harmoni!Jag är ärlig & omtänksam,tyvärr har jag upptäckt att det nog står "Dumsnäll" i pannan på mig.Hur sjukt det än låter så är jag tacksam för ME'n,jag ser & värderar allt i livet,stort som smått med nya ögon.Samtidigt är ME'n,den som har bestulit mig på rätten att bestämma över min vardag.Sorg,Ilska,Förtvivlan,Hoppfullhet,Frustration,Glädje,Ironi,Allt i en Salig Röra!
Visa hela min profil
Temat Vattenstämpel. Använder Blogger.